KATALOG
Przykłady zastosowań pomp
Usługi inżynieryjne
Hydranty i sprzęt
koszyk jest pusty0 zł0
Przedmioty w koszyku
koszyk jest pusty
KATALOG
koszyk jest pusty0 zł0
Przedmioty w koszyku
koszyk jest pusty
0
Przedmioty w koszyku
koszyk jest pusty
KATALOG
Przykłady zastosowań pomp
Usługi inżynieryjne
Hydranty i sprzęt
Pomoc w doborze
+48 22 390 63 48
Dział sprzedaży
W przypadku jakichkolwiek pytań podczas składania zamówienia, prosimy o kontakt pod wskazanym numerem telefonu.

Lub wypełnij formularz na stronie
Pomoc w doborze

Regulamin zwrotów i wymian

Jeśli rozmiar lub model nie pasuje do ciebie, możesz dokonać wymiany lub zwrotu produktu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Aby to zrobić, musisz zapoznać się z naszymi poniższymi zasadami:

Jak zorganizować wymianę lub zwrot towaru

Musisz wypełnić:

  • Oświadczenie o zwrocie towaru z podaniem przyczyny;

Dodatkowo należy zapewnić:

  • Dokument potwierdzający zakup towaru: Faktura VAT lub paragon fiskalny (dołączony do zamówienia);
  • Dokument potwierdzający twoją tożsamość;
  • Pokwitowanie KP (w przypadku rozliczenia gotówkowego).

Wymagania dotyczące towarów podlegających zwrotowi

Do zwrotu należy dostarczyć towar w jego oryginalnej formie: bez uszkodzeń i śladów użytkowania, z oryginalnymi etykietami, metkami i w oryginalnym opakowaniu. Jeśli przedmiot został zakupiony w zestawie, musi zostać zwrócony w całości.

Zasady zwrotu towarów zakupionych w sklepie internetowym Chemat Sp. z o.o., są regulowane przez ustawę Polski "o ochronie praw konsumentów".

Zastrzegamy sobie prawo do nie przyjmowania zwróconych towarów, jeśli zostały dostarczone do naszego magazynu po upływie 14 dni lub jeśli stan towarów różni się od stanu, w którym je otrzymałeś.

Wymiana / Zwrot towaru

Możesz dokonać wymiany lub zwrotu w siedzibie naszej firmy, znajdującej się pod adresem:

Ul. Przemysłowa 85a,62-510 Konin

Magazyn czynny jest codziennie od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00.

Jeśli planujesz dokonać wymiany, skontaktuj się z nami pod numerem +48 22 390 63 48. Menedżer zarezerwuje dla Ciebie produkt, który będzie czekał na magazynie.

Jeśli planujesz dokonać wymiany, specjalista Contact Centru zarezerwuje dla Ciebie produkt i wyśle go po otrzymaniu zwrotu.

W przypadku jakichkolwiek pytań związanych z wymianą / zwrotem towaru, zawsze możesz skontaktować się z nami w następujący sposób:

Zwrot gotówki

Po otrzymaniu zwrotu towaru i potwierdzeniu, że wymagania dotyczące zwracanych towarów są spełnione, zwrócimy ci pieniądze.

Zwrot pieniędzy odbywa się w ten sam sposób, w jaki zapłaciłeś za zamówienie.

W przypadku płatności kartą termin zwrotu pieniędzy zależy od polityki instytucji banku.

Używamy plików cookie, aby strona była dla Ciebie lepsza.